Sunday, February 13, 2011

cinta siber pada diriku

selama ini ak tidak pernah percaya pada cinta siber bagi ku cinta siber ini hanya untuk mempermainkan hati dan perasaan orang sahaja. pernah juga sahabat ku bercerita kepada ku dia mempunyai kekasih siber, aku cuma ketawa dan berkata apa la kau ni gila ke apa boleh plak nak bercinta siber.........

                                                                        my wirawati

tapi itu semua sebelum terkena pada diriku sendiri, aku bagaikan berada diantara dua dunia iaitu dunia nyata dan dunia siber. semasa pertama kali aku melihat gambar sidia angapan ku ganas pempuan nie (rozie) apa tak nya firstime tgk gbr dia pakai baju taekwando, dalam hati ku berkata wah boleh ajak gaduh nie huhuhuhu

aku pun cuba la ushar2 sidia huhuhu.....

aku: hai
aku :boleh kenalan
sidia: salam
sidia: perlu ke saya kenal ngan awk.....

itu la permulaan cinta siber dalam hidup ku selepas perbualan tersebut kami pun bertukar-tukar no telefon huhuhu....sehingga la sekarang sudah setahun hubungan kami dan pada hari ini genap la setahun perhubungan kami sebagai pasangan kekasih....

                                                                     apis dan rozie

No comments:

Post a Comment